رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رمضان ، ماه میهمانی خدا . . ‌.

سلام رمضان هم از راه رسید راستش را بخواین این ماه برای من واقعا مسرت بخش است ، حال و هوای دیگه ای دارم . انگار یه بار سنگین از رو  دوشم برداشته شده ، نمی دونم شما هم این حال و هوا را دارین ، ان شالله که همینطوری باشه از خودم تعریف نکردم حقیقت را گفتم . 

از حاجی محل که پرسیدم علتش چیه ؟ گفت خدا دوست داره که لذت این ماه رو تو دلت انداخته ، خدا را شکر کن و برای خشنودیش فرمانش را زیر پا نذار و توبه را نشکنه و دایم به یادش باش . برای سپاسگذاری پروردگار که این توفیق را بهت داده دست نیازمندان جامعه را بگیر و سعی کن دلی را شاد کنی تا خدا دلت را شاد کنه. و بعد من . . . 


موفق باشید . . ‌. 

نظرات 1 + ارسال نظر
الکتروپمپ پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ق.ظ http://goo.gl/v47dlA

مطلب جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد