رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

خداوند ناظر ماست ، مراقب رفتارمان باشیم . . .

امام حسین علیه السلام :

پیامبر خدا فرمود: پروردگارم هفت چیز را به من سفارش کرد:

براى او در نهان و آشکار، اخلاص ورزم؛ 

از کسى که به من ستم مى‏ کند، بگذرم؛

به کسى که مرا محروم مى‏ دارد، عطا کنم؛

با کسى که با من قطعِ رابطه مى‏ کند، بپیوندم؛

سکوتم، فکر کردن باشد؛

و نگاهم عبرت‏ آموزى باشد . 


موفق باشید . . . 

مراقب اعمالمون باشیم ، امام عصر حاضر و ناظرند و ما رو می بینند . . .

امام مهدى علیه ‏السلام :


ما از همه خبرهاى شما آگاهیم و چیزى از خبرهاى شما از ما پنهان نیست. 


موفق باشید . . . 


یادمون باشه روزی ما رو خدا می رسونه ، حتی اگه صبح تا شب رو کار کنیم ،تا اون بالایی نخواسته باشه کار به جایی پیش نمی بریم . . .

امام حسن عسکری علیه ‏السلام :


مبادا روزى تضمین شده (که در هرحال به تو مى‏ رسد) تو را از کار واجب باز دارد.


موفق باشید . . . 


من دلیلی نمی بینم به زن مردم که نامحرم است و نمی شناسیم هی نگاه بندازیم ، دور از غیرت است . . .

امام صادق علیه ‏السلام :


نگاه کردن، تیرى از تیرهاى زهرآلود ابلیس است. هر که براى خداوند عز و جل و نه براى غیر او، چشم خود را فرو بندد خداوند در پى آن ایمانى به او ارزانى دارد که مزه‏ اش را بچشد. 


موفق باشید . . . 


رفتین حرم حضرت معصومه ، واسه من هم دعا کنید . . .

امام صادق‏ علیه السلام :


ما را حرمى است و آن «قم» است، و به زودى بانویى از فرزندان من به نام فاطمه در آن دفن خواهد شد. هر کس او را زیارت کند، بهشت بر او واجب شود. 


موفق  باشید . . .