رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

اخلاق ارتباطات عمومی جامعه...

در دوره ماشینیزم، انسان تحت تاثیر ماشین قرار گرفت ...

و بسیاری با ورود این صنعت نگران بودند که انسان به ماشین تبدیل می شود، در حالیکه امروز می بینیم ماشین دارد انسانی می شود و پیش بینی می شود تا سال 2020، حدود 80 درصد از توانمندی های انسانی به ماشین تبدیل شود.
 

تکنولوژی نرم نیز سوار بر تکنولوژی سخت می شود و آن را تحت سیطره خود در می آورد زیرا قابلیت های تکنولوژی نرم بسیار زیاد است، برای نمونه در مقابل یک رفتار، می تواند رفتارهای محتمل را تا یک میلیون رفتار پیش بینی کند. 

 

مثلا ًدر تور شهری هوشمند توسط روبات هایی، کاربر در محیط های مختلف مجازی چرخانده می شود و در واقع قابلیت های استفاده از تکنولوژی های روز دنیا را در عصر ارتباطات نشان می دهد.
 

در واقع آنچه از شبیه سازی تعبیر می شود شبیه سازی محیطی است که بیش از یک آلبوم جغرافیایی در فضای مجازی عمل می کند.
 

آنچه روابط عمومی انسانی و روابط عمومی ماشینی را در بعد اخلاقی به هم پیوند می زند، مسؤولیت اخلاقی است که باید روحیه مسوؤلیت پذیری را برای تحقق آن در سازمان سامان بخشید.
 

خوشا بحال کسی که اندیشه اش را از کینه خالی کند و دلش را از بداندیشی پاک کند. امروز سازمان های ما به این سلامت اندیشه نسبت به اعضا و مشتریان خود نیاز دارند. این سلامت ذهن، آرامش را در فضای ارتباطات انسانی به وجود می آورد که مثال زدنی است.
 خوشا بحال کسی که درونش نیک، ظاهرش زیبا و بدی اش از مردم دور باشد. تفکر اسلامی تأکید دارد که در روابط انسانی باید ذهنیت خود را پاک کنید.
 

عمل بدون توقع و خالصانه برای مصلحت سازمان و مشتری است. عمل بدون توقع در اخلاق لائیک جایی ندارد، زیرا آنها همه چیز را با سود و زیان مادی می سنجند.
 

اخلاق در روابط عمومی به عنوان تجلیگاه ارتباطات انسانی، بسیار مهم است.
 

در واقع روابط عمومی چتر یک سازمان است که حس علاقه و دلبستگی را در اعضای آن خانواده ایجاد و تقویت می کند و همه را همچون یک خانواده، کنار هم جمع می کند و به آنها انگیزه کار و دلگرمی می دهد.
 

اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته سازی، فرصت سازی، تمدن سازی،جریان سازی و اداره افکار عمومی، وظایف رسانه و اصحاب آن است که در پرتو ارتباطات مؤثر و مفید آحاد ارتباطی یک مجموعه به دست می آید.
 

نقش رسانه های جمعی علاوه بر در خدمت منافع ملی بودن، خدمت به باور مردم، ایجاد غرور در آحاد جامعه، ایجاد بستر تعاملی برای دوری از تقابل، ایجاد وحدت ملی و فضایی شاداب در جامعه و همچنین سفیدنمایی وضعیت هاست. 
 

ما در کشورمان درباره رسانه های مختلف به صورت سازمانی عمل می کنیم و به همین خاطر نقش روابط عمومی های مراکز و سازمان های متفاوت در حساس سازی مجموعه ها بسیار مؤثر و مهم است.
 

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد