رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

همه ما تشنه عدالت و معنویت هستیم...

مردم دنیا امروز تشنه عدالت و معنویت هستند و در آینده نه چندان دور، پیام غدیر، حکومت الهی و صالحان را در سراسر دنیا به ارمغان خواهد آورد. 

 

 در روز عید غدیر پیامبر گرامی اسلام(ص) تکلیف بشریت را در دوران مختلف با رسمیت بخشیدن به حکومت ولایی و منشور حکومتی با عنوان خطبه غدیر تعیین فرمودند که راه سعادت و خیر همه انسانها از آن می گذرد. 

 

اگر فناوری و دستاوردهای بشری چنانچه در کنار مسایل معنوی نباشد، برای جوامع بشری حاصلی جز افسردگی، ملالت و بی هویتی فرهنگی نخواهد داشت.
 

تحولات کشورهای منطقه و جهان نیز اثبات کرد که حکومتهای به ظاهر اسلامی چون خالی از پیام غدیر بودند، سقوط کردند و جهان امروز نیازمند برقراری نظام عادلانه ولایی و برپایی حاکمیتی است که معنویت و عدالت در رأس آن باشد.
 

رسول مکرم اسلام(ص)، سعادت و کمال و خوشبختی را در دنیا و آخرت در پیروی از امیرالمؤمنین علی(ع) و خاندان عصمت و طهارت(ع) و حکومت ولایی دانستند و این وعده الهی است که در نهایت همه از انوار و فضائل برپایی حکومت جهانی مهدی موعود(عج) بهره مند خواهند شد.
 

در شرایط فعلی وظیفه ای بر ما مترتب است و آن عمل به سیره ائمه معصومین(ع) و به کارگیری آیین زندگی آن بزرگواران با عمل و پیروی از ولایت فقیه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.
 

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد