رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

بانوی تازه مسلمان آلمانی ...

هر سال به زیارت امام رضا می آیم...

پس از قبول اسلام، هر سال از آلمان به زیارت امام رضا(ع) آمده‌ام و بسیار در این مکان نورانی احساس آرامش می‌کنم.
 

وقتی تازه مسلمان شده بودم و در حرم مطهر نوع ارتباط مردم با امام رضا(ع) را می‌دیدم، برایم قابل درک نبود بعدها پس از مطالعه و شناختی که نسبت به ائمه هدی(ع) پیدا کردم، مفهوم این ارتباط معنوی و عاطفی عمیق را می‌فهمم. 
 

اکنون ارتباط قلبی خاصی با این امام مهربان پیدا کرده‌‌ام و هرسال به پابوس ایشان می‌آیم.
مصداقی درباره آشنایی‌اش با اسلام گفت: پس از آشنایی با همسرم در آلمان، وقتی رفتارهای او را دیدم، بسیار علاقه‌مند پاکیزگی و نظافت دین اسلام شدم و شروع به مطالعه کتاب‌هایی درباره اسلام به زبان آلمانی کردم.
 

البته راهنمایی‌های همسرم و پاسخ‌هایی که در نهایت حوصله به سئوالات فراوانم می‌داد، در تصمیم بسیار موثر بود .  

 

اگر فلسفه وجود حجاب را بدانی، قطعا با حجاب مشکل نخواهی داشت، من در این مورد بسیار کنکاش کردم و واقعا توصیه‌ام پذیرش با آگاهی در این زمینه است.
 

مطالعه قرآن کریم و زندگانی امامان معصوم(ع) راهی در زندگی به روی انسان می‌گشاید که هرچه پیش‌تر می‌روی، بیشتر علاقه‌مند خواهی شد.
 

موفق باشید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد