رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

عشق به امام رضا در دورادور ...

برخی نامه ها نه از لحاظ محتوا، بلکه از لحاظ باور و اعتقاد به معنویت و مهربانی امام هشتم(ع) بیش از سایر دل نوشته ها جلب توجه می کند.

کریستینا ماناسیانس، دختر هشت ساله ارمنی است که در دل نوشته ای آرزوهایش را با علی بن موسی الرضا(ع) در میان گذاشته است.
کریستینا نوشته است:
سلام امام رضا. من کریستینا هستم. اسم پیامبر ما مسیح است. من برای او نامه نوشتم و آرزوهایم را گفتم. به شما هم می گویم.


من دوست دارم زود بزرگ بشوم.


دوست دارم همه دوستم داشته باشند.


امام رضا!
من می خواهم خیلی خیلی باران بیاید. می خواهم پدر و مادرم همیشه سالم باشند.


انشالله که کریستینا روزی به ایران بیاید و امام رضا را زیارت کند ... 


موفق باشید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
الماس جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.glory.blogsky.com

خوش به حالش
دلم مشهد می خواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد