رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

آنروز که آدم آفریده شد ...

خداوند تعالی از لحظه خلقت آدم جایگاه خاصی را برای بشر قایل بوده است.

یعقوب بن شعیب گفت: از ابا عبد اللَّه امام صادق علیه السلام شنیدم، مى‏فرمود:


خداى به‏ آدم وحى فرمود که براى تو سخنان نیکو را در چهار کلام جمع مى‏کنم،


عرض کرد: پروردگارم! آنها کدامند؟


فرمود: یکى از آن من است و یکى از آن توست و یکى بین من و بین توست و یکى بین تو و مردم است


آدم علیه السلام عرضه داشت: پروردگارم براى من روشن فرما تا بدانم .


خداى تعالى فرمود: آنى که مال من است آن است که مرا بپرستى و شرک نورزى و آنکه مال توست اینکه در روزى که بیش از همه وقت به پاداش نیازمندى بر عمل تو پاداش دهیم و امّا آنکه بین من و توست پس وظیفه تو دعاست و بر عهده من است که اجابت کنم. امّا آنکه بین تو و مردم است اینکه آنچه که بر خود مى‏پسندى براى مردم بپسندى.


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد