رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

درحلقه های شیطان گرفتار نشویم ...

شیطان(بگویید : به خدا پناه می برم از شر شیطان ) پس از رانده شدن از درگاه الهی در گفت وگویی با خداوند خواسته هایی قابل تامل مطرح می کند .

حاصل این گفت و گو را پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله و سلم چنین بیان می فرمایند:


همانا! ابلیس زمانی که به زمین فرو آورده شد گفت :خدایا مرا در زمین فرو فرستادی ومرا رانده شده قرار دادی پس برای من خانه ای قرار ده .


خداوند فرمود :حمام (خانه توست) .


گفت: برای من جایی برای نشستن قرار ده خداوند فرمود :بازارها و محل جمع شدن مردم در راهها


گفت :برای من غذایی قراربده فرمود:آنچه اسم خدا بر آن برده نشده است .


گفت برای من نوشیدی قرار بده فرمود:هر مست کننده ای .


گفت :برای من موذنی قرار بده فرمود:غنایی که با نی نواخته می شود .


گفت :برای من یک چیز خواندنی قرار بده فرمود:شعر .


گفت :برای من نوشته ای قرار بده فرموده :خال کوبیدن .


گفت :برای من سخنی قرار بده فرمود:دروغ .


گفت برای من فرستاده ای قراربده فرمود:کهانت( و غیب گویی از روی ستاره ها) .


گفت :برای من توری برای شکار قرار بده فرمود:زنان .


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد