رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

تا چه حد به آخرت خود اندیشیده اید ...

امیرالمومنین علی (ع) در سخنان خود به فرزند خویش فرموده اند: ای حسین جان؛ نهمین فرزند تو قائم به حق است و آشکار کننده ی دین و گسترش دهنده عدالت.

امام حسین (ع) فرمودند: ای پدر؛ آیا به راستی این خبر تحقق یافتنی است؟

حضرت فرمودند: آری؛ بخدایی که محمد (ص) را فرمان رسالت داد و او بر همه ی انسان ها برگزید، این کار شدنی است، اما پس از غیبت طولانی و سرگردانی و نابسامانی بسیارِ مردم، و نیز می فرمایند: بزودی خداوند مردمی را می آورد که آنان را دوست می دارد و آنان نیز خداوند را دوست می دارند و بزرگمردی که در میان آنان غریب و ناشناخته است، فرمانروا و زمامدار امور می گردد. آن وجود گرانمایه مهدی (ع) است که چهره اش درخشان و گندمگون و موهایش بور است.


او جهان را به آسانی لبریز از عدل و داد می کند و کشورهای مسلمان نشین را ایمن می نماید و از پی آن زمین و زمان قلمرو قدرت او قرار می گیرد.


همانا مردم سخنان او را می شنوند و پیرو جوان اطاعتش می کنند و او زمین را لبریز از عدل و داد می نماید و آنگاه است که امامتش استوار می شود و خداوند مردگان را برمی انگیزد و زمین با ظهور او آباد می گردد و به برکت مهدی (ع)، خالص و پاک و شکوفا و پرطراوت می شود و نهرهای آن جریان می یابد و فتنه ها و تجاوزگری ها ریشه کن می شود و خیر و برکت ها بسیار می گردد.


موفق باشید ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد